Reclama site....

-

duminică, 4 decembrie 2011

Cum e cind te scoli cu faţa la pernă … sau despre sculament

Cum e cind te scoli cu faţa la pernă … sau despre sculament

SCULAMENTUL,cunoscută ca şi BLENORAGIE sau,in termeni stiinţifici GONOREE,est ecea mai frecventă boală cu transmitere sexuală.Ea se manifestă cel mai zgomotos la bărbat.Simptomele apar in primele 14 zile de la contantul cu femeia-problemă,chiar si a doua zi după şi constau în
  • te mănîncă  p….enisul
  • durere şi usturime la urinat
  • se scurge un lichid gălbui din virful penisului,prin canalul urinar.Meatul urinar(deschiderea in afară a uretrei) este roşu şi uşor umflat
am pus mai jos doua poze în care se vede atit picatura de lichid ce se scurge cit si inflamaţia din jurul meatului urinar
gonorunugonodoi
Aceasta descriere cu dureri corespunde fazei acute a bolii,ce apare imediat dupa contactul infectant,in cele 14 zile.Daca nu se trateaza,boala se cronicizeaza simptomele atenuindu-se treptat,persistind numai asa-numita “picatura matinala”.Si, desigur,cu complicatiile ce le vom prezenta imediat…
Ce este de fapt aceasta boala?E o infectie a partii finale a canalului urinar (colorata cu rosu in figura de mai jos)
dassinAceasta infectie in caz ca nu este tratata va “urca ” in sus ajungind la prostata,vezica urinara,chiar la testicule putind duce,in cazuri extreme,la sterilitate.Durerea in acest caz va fi prezenta si la nivelul testiculelor si al abdomenului inferior.De asemenea infectia poate prinde preputul,ducind la inflamarea si “stringerea” lui cu aparitia fimozei si a parafimozei (voi scrie aici despre aceste probleme.Pentru notiunile de anatomie vezi aici)
Tratamentul se bazeaza pe antibiotice.E obligatoriu ca el sa fie luat si de partenera,intrucit aceasta poate fi infectata chiar daca nu are simptome.Sint numeroase scheme,unele presupunind o doza unica de antibiotic (ciprofloxacin=CIPRINOL 500mg oral sau cefuroxim=ZINNAT 1gram oral sau ceftriaxon=ROCEPHIN 250 mg im.AZITROX 2 pastile de cite 500 mg luate o singura data))Sau pe durata mai multor zile (DOXICICLINA 2×100 mg pe zi 7 zile).Repet insa , e important sa mergeti la doctor (dermatolog sau urolog) care sa evalueze eventualele complicatii care necesit atratament suplimentar.
Şi,la final,fiindca nu am gasit o caricatură va pun un banc.Cu Bulă desigur….
Bula se duce la doctor:
- Dom doctor, vreau sa-mi dati si mie sculament!
- Bula, esti nebun? Toata lumea vrea sa scape de el, numai tu sa-l iei?
- Lasati dom doctor ca stiu eu ce fac!
- Bine Bula!
Vino maine la mine ca am o stoarfa care vrea sa se vindece! Zis si facut! A doua zi dupa ce termina treaba doctorul foarte curios, il intreaba de ce a facut chestia asta!
- Pai sa vedeti dom doctor! Tata are o secretara pe la care mai merg si eu! Eu o sa-i dau boala lu asta, asta lu tata, tata, ca sa nu afle mama ca are amanta o sa i-o dea si ei, iar pe la mama mai vine din cand in cand dirigu ! E pe asta am eu boala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu