Reclama site....

-

miercuri, 23 noiembrie 2011

In mijlocul dracilor…


In mijlocul dracilor…


Dracii au ieșit din iad… LA VEDERE!

În ultimele luni am lucrat mult. Și atenția mea a fost mai mult în afară. si as vrea să vă pun oarecum la curent cu noutătile, pe scurt.
Îmi cer scuze pt. eventualele litere mâncate, sau greseli.
Mă readaptez la limba română și sunt mereu grăbit.

Urmărirea Oamenilor, rezolvată

Nu ai nevoie de cipuri, implanturi, grozăvii. Un smartphone, o aplicație specială și un prost obsedat să fie social = formula pentru dezastru. Oamenii se auto-urmăresc. Pe Twitter poți vedea când intră și ies din restaurante, când iși beau cafeaua, TOTUL.

Banii, istorie

Am văzut comentarii în care tineri (TINERI!!) își exprimau părerea că cei ce plătesc cu cash (bani gheață) ar trebui suprataxați sau verificați fiindcă sigur e ceva în neregulă cu ei. Nu mai e mult până când banii vor dispărea. Și atunci, dacă superi Sistemul, ți se închide contul și ești terminat. Nu au nevoie să-ți facă altceva. Va fi o moarte lentă, în nevoi… nu ca pe vremea Sfinților Martiri când, deși era chinuitoare, se sfârșea repede.
Când vor dispărea banii lichizi, jocul s-a terminat! Cine nu înțelege încă asta, e prunc.

Intimitatea, nu există

Poze cu familia, casa, copii, mașina, absolut totul se împrăștie pe rețelele de socializare. În câteva minute poți afla programul cuiva, unde stă, ce mașină are, cum arată el și familia lui. TOT! Nu mai au nici un fel de simț al personalului (intimității).

Google, stăpânul lumii

Google, stăpânul datelor acestei lumi a lansat căutari bazate pe comenzi vocale. Dar vocea nu este recunoscută direct în browser (programatorii știu că SDK-uri precum MS Speech SDK pot fi utilizate local pentru a recunoaște vocea), ci este trimisă pe serverele Google pentru a fi procesată și recunoscută. Iar ei admit, în clar, că o stocheaza cel puțin 2 ANI (24 luni).
Combinând amprenta vocală cu telefoanele mobile inteligente, poți fi urmărit non-stop. Google a lansat și un serviciu de căutare după poze. Poți încărca poze la ei, și ei găsesc altele ce se aseamană. Lumea, își trimite poze personale pentru a fi mai ușor catalogați și le dau și amprenta vocală… sa fie bine.
Google controlează EMail-urile pentru milioane de persoane și firme, unii au mai toate documentele stocate la ei. Acestea sunt indexate și se știe tot despre oricine. Întregi afaceri au ca unică metoda de contact, serviciile Google. Dacă Google le închide conturile îi falimenteaza instantaneu.
Prin extenalizarea tuturor serviciilor, controlul se pierde încet dar sigur.

Apple, zeul modei

Nimic nu spală creierele tinere mai bine moda Apple. Este o demență pură… indiferent de utilitate, să ai Apple este noua dudă. Stau zile intregi la coadă să ia noul telefon. Când Apple va vinde CIP-uri implantabile, nu-mi imaginez cât de lungă va fi coada.
Siri, aplicația de pe noul iPhone 4S încurajează comenzile vocale de asemenea. Tâmpiții se auto-amprentează vocal cu sete, ÎN NUMELE MODEI!
PS: Nu-mi mai iau (am un iPod din vremuri imemoriale) Apple din principiu. Prefer Microsoft în orice zi a săptămânii.

Portofelul, dușmanul tuturor

Reclama: “Adio portofel, telefonul preia ștafeta” este clară. Adresează o problemă reală dar îți pun în buzunar o lesă electronică.
Am văzut multe comentarii în care tineri spuneau că ar face orice să scape de portofel, chei, etc… ORICE. Ar fi vrut și CIP. Nu vă mirați când vor fi cozi la implantare!

Toleranta, sau atacul devinatilor

Toate grozăviile lumii, toată scursura iese la iveală. Dracii ies din iad! Înainte își făceau meandrele în iadul lor, în casele lor, în ascuns. Acum, vor să fie văzuți și admirați pentru că sunt demenți și îndrăciți până în străfundurile ființei lor. Homosexualii nu se mai mulțumesc doar cu ale lor, vor căsătorie creștină. De ce? Fiindcă le e ceva interzis lor, CLAR. De asta vor, nu de altceva.
Zoofilii cer drepturi și scriu cărți în care își expun incursiunile in regnul animal, și nu sunt doar citiți dar epuizează tiraje… ȘI SUNT ÎNCĂ LIBERI. Credeam că întri la răcoare pentru așa ceva. Sau măcar ești trimis în pădure să te iubească un urs. Nu-mi imaginam că poți rămâne în libertate.
Touși, necrofililor le va fi puțin mai greu să spargă gheața [cine e mai diliu, ca mine, înțelege gluma... cu gheața :) ].

Ce ne rămâne de făcut?

Nu știu. Să ne rugăm și să sperăm că nu vom avea de răbdat noua lume prea mult. Vin vremuri grele. Tinerii sunt imbecilizați (vorba lu’ Badea: Vai de noi când ne-or plăti ăștia pensiile). Am aproape 10 ani de când am dat BAC-ul. Atunci nu se punea problema dacă iei sau nu, ci cu CÂT iei! ATÂT. Nu exista o altă dilema. Dar, i-au terminat. Sunt drogați, distrați, club-ați, manelizați, cât mai puțin pregătiți (și prin nenorocirea profesorilor s-a realizat asta) și cât mai ușor de controlat. Dar mustind de ambiție și mândrie!
Nu mă tem de cei în vârstă care conduc lumea, mă sperie cei tineri. Nevoia lor de a ieși în evidență și faptul că sunt dispuși să facă orice pentru asta. Mă sperie că deși nepregătiți, sunt dispuși să facă orice… neavând nici cea mai vagă idee. Văd pe cei ce se auto-denumesc programatori în ziua de azi. Nu se apropie de o carte de parcă i-ar arde. Pun toată ziua întrebări banale, stupide pe forumuri și, neînțelegând nimic devin brusc cunoscători și iau la mișto pe veterani. Se sar etape, nu se mai învață cum se făcea, nu mai există calitatea de acum doar câțiva ani… proporțional cu numărul subiecților testați :)

si mă sperie tineretul din presă…

Îmi ajunge să văd hienele tinere din presă, care, atunci când plângi, îți încadrează doar ochii fiindcă fiarele din casele lor se hrănesc din dramă, din suferință, din viețile altora și, ca rezultat al digestiei suferinței semenilor, produc rating ce este rapid îngurgitat de mamuții media. Mogulii care, deși vuiesc împotriva Roșiei Montane, le dau reclamele non-stop, reclamele cu trădători care, pentru un blid de mâncare și un salariu minim timp de un an, ar da bogăția acestei țări străinilor fără să clipească. (Să nu credeți că sunt sigur că noi vom face ceva bun cu ea, dar să nu plece la străini)
Mi-e silă de tot, și nu știu cum mă voi adapta societății ce vine, tăvălugului imoralității vuiește din ce în ce mai asurzitor. Să nu credeți că sunt vreun sfânt :) … nici pe departe (eu sunt mai rău ca ei fiindcă păcătuiesc cu știință), dar încerc să țin dracul din mine în cușcă, în intimitatea mea, să nu-l asmut asupra nevinovaților din jurul meu. Asta se întâmplă acum. Pleava societății este asmuțită împotriva noastră de stăpânii lumii. Dracii au ieșit din iad… LA VEDERE!
sursa http://blog.pustniculdigital.info/articole/319/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu